Lilypie 2nd Birthday Ticker

Wednesday, December 10, 2008

5 star vacations .... irresistable hehhhe

hubby, niece , syirah n me


syirah bz ngan air nya ...


syirah happy ngan ayah di swimming pool


syirah tgh tgk umie main bowling...



muka stunt syirah...ntah apa yang dia tidak puas hati


Ahad lepas .. aku ngan hubby stay di 5 star hotel (Sutera Harbour Resort) .. heheheh actually stay ngan mentua aku .. mertua aku ada family day dekat sana n dapat stay 1 bilik .. aku ngan hubby ikut stay kt sana la hanya utk 1 reason SWIMMING hehhehe,...sanggup bersesak2 stay dlm satu bilik .. asal dapat mandi swimming pool .hehheheh nasib baik bilik hotel tuh besar so takde problem la ... petang kami check-in .. hubby ngan syirah awal lagi masuk kolam.. syirah mula2 menangis coz dia nak tidur ... so aku terpaksa la bawak dia naik .. malam lepas ja dinner.. aku join mertua aku main bowling .. actually opis dorg ada tournament .. disebabkan mentua perempuan aku tak pandai main bowling maka aku secara rasminya mengganti mentua aku .. first round bola aku bergolek masuk longkang ... blum warming up lagi ... 2 nd set hehehhe aku dapat bagi jatuh 9 daripada 10 pin hehehheh ... baru la aku dapat main .. hehhehe chewah.. main2 punya main ntah sampai set 5 prestasi aku turun bola asyik2 masuk longkang .. last2 aku hilang minat aku suh hubby aku ganti ... aku bisik ngan hubby .. bisuk malam kita gi main bowling k... kunun ja tuh ... hehehhh tapi that night was fun sebab aku rasa adalah dekat 4 thn aku tak main bowling ... paling last main pun waktu di Kedah dulu... bisuk pagi lepas ja breakfast kami trus turun gi swimming pool .. syirah mood tgh ok apa lagi senyum lebar la dia .... ingat nnt kalo aku ada rezeki nak stay la semalam di hotel tuh lagi,... worth it dengan harga sebab facilities mmg 5 star.....

No comments: