Lilypie 2nd Birthday Ticker

Sunday, November 16, 2008

gambar oh gambar


fifi(niece), lina(in-law),me n syirah
one of kandangs yang ada ostrich .... kesian btul ostrich dia

lina, hubby n syirah , fifi


syirah pakau headbands ... kembang btul dia kena puji... tu yang ketawa besar tuh

awekssss.....

me n geng2 grafik komputer .. sorg tiada ct hasnih cuti bersalin... kalo tidak ni la rupa 4 dara pingitan yang setia dengan grafik komputer... chewah dara pingitan kunun pada hal semua suda berpunya.... hehehehhehe


aku tgh serious buat tugasan.... chewahhh macam btulll .. time dia snap ni aku tgh surf fb la hehehehheh
pemandangan dari restoran rooftop , Imperial Hotel KK

minggu ni mmg minggu aku kuat makan apa tidaknya makan di hotel dari isnin sampaila jumaat.. aku rasa badan aku da naik da ...... oya tgh aku godek2 komputer hubby aku terjumpa gambar anak aku yang dia modified ... bulih2 dia modified gambar anak aku jadi bercakap ... hehheheh btul2 kreatif la hubby aku ni ....bila aku bagi tgk anak aku gambar dia tgh bercakap .. dia jadi pelik .. sebab dia sendiri pun baru ckp engenhhh ja bunyinya .. hehehhehe .. tp yang tak best nya file dia besar sampai tidak dapat upload dlm blog.. nnt aku try masukkan dalam youtube la... bole bloggers tgk hasil kreativiti hubby aku....


































No comments: